Zlatý lev pro reklamu na novou Fabii
Česká automobilka Škoda Auto se může chlubit, že má nejlepší reklamu na světě. Její televizní reklamní spot si z mezinárodního reklamního festivalu v Cannes odnesl Zlatého lva za nejlepší reklamu roku 2007.
Získání této prestižní trofeje je pro odbornou veřejnost něco obdobného, jako získání Oskara pro herce. Radost však trošku kazí skutečnost, že vítězný reklamní spot pro Škoda - Auto nepřipravila žádná z českých reklamních agentur, nybrž londýnská firma Fallon.
V letošním ročníku se nedařilo žádné z 69 přihlášených prací českých agentur. Menšího úspěchu dosáhla jen reklamní agentura Mark BBDO s reklamní kampaní pro Pizza Coloseum. Poslíček obcházející konkurenční pizzerie a hledající hosta, krý si objednal jejich pizzu se v kategorii Promo a Media dotal do užšího výběru.
Vítězný reklamní klip si prohlédnětě zde >>
Hodnocení
Průměr: 2.01
Hlasovalo: 456
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Diskuze ke článku Zlatý lev pro reklamu na novou Fabii
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze