Rozhlasová reklama Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička
Kategorie: Doprava
Produkt: Nemyslíš - Zaplatíš
Stát: Česká republika
Zadavatel: Ministerstvo dopravy
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 4465
Hlasovat: Nejhorší
1
2
3
4
5
Nejlepší
Popis
V roce 2008 spustilo Ministerstvo dopravy preventivní reklamní kampaň, která drsným, ale pravdivým způsobem odhalovala tragické následky dopravních nehod na našich silnicích. Po televizních reklamních spotech se koncem října v český rádiích objevila i čtveřice rozhlasových reklamních spotů. Komunikační strategii připravila pro resort dopravy reklamní agentura Euro RSCG, která zvítězila v tendru pěti uchazečů.
Diskuze k rozhlasová reklamě Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze