Reklama Bernard - svět se zbláznil 2008 - tisková reklama
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Bernard
Stát: Česká republika
Zadavatel: Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 2134
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Zajímavou, leč učinou formu komunikace se svými zákazníky volí Rodinný pivovar Bernard.
Rodinný pivovar BERNARD nechce čekat, až bude tradičně vyráběný český ležák vytlačený z pivního trhu, a rozhodl se být „Na stráži proti europivu“.
Proces výroby piva se po celá staletí neměnil. Pivo přicházelo na svět postupně přes varnu, hlavní kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích. Bohužel snaha dosáhnout vyšších zisků vedla některé pivovary k hledání úspor i ve výrobě. Tradiční technologii nahradily technologií zjednodušenou, která umožňuje pivo vyrobit levněji a rychleji. Namísto odděleného hlavního kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích se používají zjednodušené výrobní postupy.
Ekonomicky výhodný postup výroby piva má ale jeden podstatný háček. Takové pivo je unifikované, ztrácí svůj charakter a postrádá plnost, je hluboce prokvašené a přesycené. Konzument pak přichází o to nejdůležitější – požitek z chuti konkrétního piva. A právě tento požitek chce Bernard zachovat.
Diskuze k tiskové reklamě Reklama Bernard - svět se zbláznil 2008
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze